Tato webová stránka používá cookies
Soubory cookie používáme ke shromažďování a analýze informací o výkonu a používání webu, zajištění fungování funkcí ze sociálních médií a ke zlepšení a přizpůsobení obsahu a reklam.
Studenti tohoto zaměření získají potřebné znalosti a nástroje, jak efektivně řídit a optimalizovat služby napříč různými oblastmi. V rámci studia se kombinují teoretické znalosti s praktickými dovednostmi zaměřenými na zajištění kvality, efektivity a spokojenosti zákazníků. Služby tvoří stále větší část světové ekonomiky, a to nejen v oblasti veřejného sektoru, ale i v oblasti obchodu, zákaznické podpory, IT, cestovním ruchu aj. V dnešní době jde o velmi perspektivní volbu pro ty, kteří se chtějí podílet na efektivním řízení a optimalizaci procesů v oblasti poskytování služeb. Znalosti z oblasti logistiky a řízení služeb umožňují pochopit komplexitu procesů spojených s poskytováním služeb a poskytují tak silné základy pro úspěšnou kariéru v dynamicky se rozvíjejícím sektoru oblasti služeb.
Profil absolventa
Profilové předměty
Digitální dvojčata v logisticeLogistické procesy ve službáchKalkulace nákladůUplatnění absolventa
manažer zabezpečující služby pro podniky a uživatelevedoucí poštovního provozu/vedoucí depa (distribučního centra)vedoucí expedicemanažer zákaznického centraLogistika patří k nejperspektivnějším oborem na světě
Budou Vás učit manažeři a majitelé logistických a dopravních firem
Možnost stáží u našich partnerů jako DLH, Schneider Logistics či ŠKODA
Více kritického myšlení a zkušenosti z praxe
Možnost vycestovat do desítek zemí
Studovat je možné v Praze, Bratislavě a Přerově